Bike@school

logo MOEVinpdf-01

Verkeers-educatie mag niet stoppen op het einde van de lagere school. Met de werkvorm “Bike@school” biedt MOEV voor secundair onderwijs een leidraad over fietsvaardigheid, verkeer en mobiliteit.

Een handleiding, lesfiches en nog veel meer kan je terugvinden op de website van Bike@school. Een betere fietsvaardigheid zorgt voor veiliger en regelmatiger fietsen, wat resulteert in extra lichaamsbeweging. Naast educatieve materialen is er ook een materialenpakket beschikbaar voor de scholen. Inclusief trialbikes voor de meer vaardige fietser. Mieke van MOEV vertelt je er alles over tijdens deze sessie.