Leren fietsen in de lagere school

In augustus 2021 meldde een gezin zich aan met 3 kinderen. De meisjes hadden moeilijke jaren achter de rug, thuisonderwijs gevolgd en de ouders wilden hen bij ons inschrijven.

Al snel gaven de ouders aan dat de 2 jongste meisjes niet konden fietsen en er thuis ook geen fietsen beschikbaar zijn.  Deze meisjes zouden bij ons in het derde leerjaar starten. Een leerjaar waarin onze kinderen allemaal kunnen fietsen en ook geregeld er met de fiets op uit trekken. Graag vertel ik jullie op welke manier we dit aangepakt hebben.