De Grote Verkeer op School Quiz

quiz

Naast de praktijktraining fietsen die ontzettend belangrijk is in het basisonderwijs, blijft het van belang dan kinderen ook de verkeersregels en -borden kennen en dat ze weten hoe ze zich moeten gedragen in verschillende verkeerssituaties.

Wat moeten leerlingen in welk leerjaar kennen en kunnen op gebied van fietsen, verkeersregels, duurzaam verkeersgedrag en dode hoek?

Je komt het te weten in de voorstelling van onze theoretische leerlijn verkeer. Schuif aan voor De Grote Verkeer op School-quiz waar je o.a. kennis maakt met onze gloednieuwe Verkeerstoetsen Brons en Zilver voor het eerste en derde leerjaar. De presentatie is in handen van Kenneth Stevens van radiozender Joe (die trouwens ook leerkracht is in een basisschool in Wemmel).