Inspiratiesessie voor verkeersouders

Verkeersouders

In deze inspiratiegroep verwachten we leerkrachten van basis- en buitengewone scholen, helpende ouders en leerkrachten die ook verkeersouder zijn. Een ideale mix om op zoek te gaan naar de ideale samenwerking rond verkeerseducatie.

Hoe kan ik de school helpen? Hoe motiveer ik ouders om een handje toe te steken? Hoe stemmen we onze acties op elkaar af? Wat zijn successen/valkuilen/tips?

Kim Jacobs (VSV) leidt de sessie in goeie banen, maar het zijn de deelnemers die door interactie met deze vragen aan de slag gaan. Het uiteindelijke doel: kinderen zich veilig laten verplaatsen in de schoolomgeving, te voet en met de fiets.