Citizen Dialog Kit

Start het gesprek op de plaatsen die er toe doen met Citizen Dialog Kit

Feedback en meningen verzamelen van een grote en diverse groep mensen is moeilijk. Aan de KU Leuven hebben we hier een tool voor ontwikkeld die het eenvoudig maakt voor elke voorbijganger om in een paar minuten deel te nemen, en dat vanop de relevante plaats. Ideaal dus om informatie te verzamelen over fysieke locaties, zoals in de omgeving van de school. Onze beeldschermen zijn uitgerust met intuïtieve knoppen en werken verschillende weken op batterijen. Alles is gekoppeld aan een gebruiksvriendelijke online platform en wij helpen je met plezier op weg!