Levende Muziek

Educatief muziektheater voor het basisonderwijs

Levende muziek brengt educatief muziektheater voor kleuters en leerlingen van de lagere school, dit in scholen en culturele centra over heel Vlaanderen. Met onze voorstellingen willen we, vanuit de leefwereld van deze kinderen, maatschappelijke thema’s ter sprake brengen met muziek, verhalen, humor, veel interactie met het publiek en een vleugje humor.

Rond het thema Verkeer spelen we twee voorstellingen: ‘Ga je mee op schattenjacht’ voor kleuters en 1e graad lager en ‘Ni-Na -gedacht’ voor de lagere school.

Levende Muziek ook straks bij jouw op school? Neem dan snel een kijkje op www.levendemuziek.be