Voor welke dag schrijf ik me in?

Dit jaar organiseren we niet één, maar twee congressen Verkeer op School!
De rode draad van beide congressen is Fietsen op en naar school.

Voor het basis- en buitengewoon onderwijs is er op dinsdag 11 oktober ons fysiek congres in Vilvoorde.

Voor het secundair- en buitengewoon secundair onderwijs, maar ook weer voor basis- en buitengewoon onderwijs is er op donderdag 13 oktober het online congres.

Het programma van beide dagen is compleet verschillend dus schrijf je gerust in voor allebei.

Voor wie?

Het Congres Verkeer op School is er voor iedereen die met verkeers- en mobiliteitseducatie bezig is of er in de toekomst werk van wil maken:

• leerkrachten
  • directie
  • verkeersouders
  • politie
  • gemeentebesturen

Datum

Fysiek:

Dinsdag 11 oktober 2022, van 9u30 tot 15u00.

Online:

Donderdag 13 oktober 2022, van 9u00 tot 14u00.

Het Congres Verkeer op School is GRATIS, inschrijven is wel verplicht.

Verloop

Fysiek congres:

In de voormiddag neemt iedereen deel aan de sessie Fietstraining op school: Cirque du vélo.

Tijdens de lunch kan je onze kennismarkt bezoeken, waar partners van de VSV hun materialen kunnen tonen en toelichten, zodat de aanwezigen de bomen weer door het grote verkeersbos zien.

Na de lunch neem je nog deel aan inspiratiesessie voor jouw specifieke doelgroep.

Afsluiten doen we met een interactieve sessie rond fietstheorie in de klas.

Op het einde van de dag heb je sowieso tonnen inspiratie en kan je meteen aan de slag op school!

Online congres:

Je logt ’s ochtends in en volgt de workshops die jou interesseren.

Plaats

Fysiek congres Vilvoorde 11 oktober 2022:

cc Het Bolwerk in Vilvoorde

We raden je aan om met de trein te komen. Vanaf het station van Vilvoorde is het maar 5 minuten stappen tot CC Het Bolwerk.

Er is geen gratis parking aan CC Het Bolwerk zelf. Je kan wel betalend parkeren op het plein aan de Franklin Rooseveltlaan (op wandelafstand).

+ -

Kies jouw vervoermiddel

Vul jouw vertrekpunt in

Routebeschrijving

Kies jouw vervoermiddel en vul jouw vertrekpunt in. De routebeschrijving zal automatisch voor jou berekend worden.

Vragen?

Bart Nobels