Fietstraining in veilige omgeving

IMG_20161018_101013

Voordat je met leerlingen het echte verkeer ingaat, besteed je best aandacht aan fietstraining in een veilige omgeving. In deze workshop tonen leerlingen van OLVP Bornem met oefeningen uit onze fietsbrevetten zilver en goud hoe je hier concreet mee aan de slag gaat.

Ook krijg je enkele belangrijke tips mee die je helpen om fietstraining op jouw school gestructureerd en vlot in gang te steken. Zo hoor je bijvoorbeeld hoe je aan voldoende fietsen geraakt, tonen we hoe je een parcours uitzet en laat Paul Michielsen (VSV) zien hoe je makkelijk zelf een permanent verkeersparcours maakt op bijvoorbeeld de speelplaats.