Christopher Dhondt

Projectverantwoordelijke Vrijwilligerswerking - VSV

Na het behalen van zijn Bachelordiploma Lichamelijke Opvoeding-Sportmanagement aan de KHLeuven (nu UCLL) startte Christopher in 2014 als projectverantwoordelijke verkeers- en mobiliteitseducatie bij de VSV. Hij begeleidde o.a. de projecten Rijbewijs op School, Verkeersouders en De Grote Verkeerstoets. In 2020 werd hij projectverantwoordelijke van de VSV-vrijwilligerswerking en van Dag Veilig Verkeer. In 2022 behaalde hij zijn graduaatsdiploma Verkeerskunde en Mobiliteit aan de Vives hogeschool.

Donderdag 12.10.2023

Keuze uit 4 inspirerende voormiddagsessies

Dode hoek

Hoe maak je het abstracte begrip ‘dode hoek’ tastbaar voor alle leerlingen? Erik en Christopher gaan de uitdaging.