220111_ProfielLien_DD-1384

Lien Meulendijks

Projectverantwoordelijke Verkeers- en Mobiliteitseducatie - VSV

Lien studeerde af als leerkracht LO en werkt na een korte periode in het onderwijs ondertussen al zes jaar voor de VSV. Ze is verantwoordelijke voor educatieve projecten in het basisonderwijs als De Grote Verkeerstoets, Het Grote Voetgangersexamen, Het Grote Fietsexamen en Helm Op Fluo Top. Ook geeft ze regelmatig Begeleidingen op Maat aan basisscholen.

Donderdag 12.10.2023

Voetgangerstraining

Lien en Dirk van de VSV lichten de voetgangersbrevetten toe en laat zich hiervoor assisteren door leerlingen uit de eerste graad.

Keuze uit 4 inspirerende namiddagsessies

Fietsen in het verkeer

Kruip zelf de fiets op en leer al doende hoe je met een gerust gevoel samen met een groep leerlingen op fietsuitstap gaat.