Pieter Besemer

Projectverantwoordelijke Verkeers- en Mobiliteitseducatie - VSV

Pieter is een geboren Nederlander, woonachtig in Antwerpen. Hij studeerde lerarenopleiding in Rotterdam en politicologie aan de Universiteit van Amsterdam. Sinds 2013 is hij betrokken bij de ontwikkeling van educatieve projecten voor leerlingen in voornamelijk het secundair onderwijs; eerst bij het Nederlandse parlement, maar sinds januari 2021 bij het team Verkeers- en Mobiliteitseducatie van de VSV. Binnen dit team is hij verantwoordelijk voor projecten voor het secundair en buitengewoon onderwijs.

Donderdag 12.10.2023

Keuze uit 4 inspirerende namiddagsessies

Fietstraining in veilige omgeving

Aan de slag met een fietstraining, hoe doe je dat? De leerlingen van OLVP Bornem helpen ons alvast met de oefeningen uit de fietsbrevetten.