Wedstrijdreglement

Cover Koning Fiets

Wedstrijd: vroegboekactie boekenpakket

Als je inschrijft tussen 1 en 30 juni 2023 voor het Congres Verkeer op School georganiseerd door de Vlaamse Stichting Verkeerskunde, kan je kans maken op een educatief boekenpakket. Hiervoor dien je op het inschrijvingsformulier aan te vinken dat je wil deelnemen én een antwoord op de schiftingsvraag in te vullen.

Je kan slechts 1 keer deelnemen aan deze vroegboekactie. De winnaars worden bepaald door de schiftingsvraag. In totaal worden er 10 boekenpakketten verloot t.w.v. 40 euro. De winnaars worden op 12/10/2023 op de hoogte gebracht tijdens het Congres Verkeer op School. Ze krijgen ter plaatse het boekenpakket mee naar huis.

De wedstrijd wordt georganiseerd door de Vlaamse Stichting Verkeerskunde (de VSV). De VSV behoudt zich het recht om de wedstrijd of het verloop ervan te wijzigen of te beëindigen wanneer dit gerechtvaardigd zou zijn door onvoorziene omstandigheden of omstandigheden buiten haar wil. Ze kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer de wedstrijd moet worden onderbroken, uitgesteld of geannuleerd voor omstandigheden buiten haar wil om. De VSV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor technische problemen die zich zouden voordoen tijdens het verloop van de wedstrijd. Deelname aan de wedstrijd betekent automatisch akkoord aan het privacy policy van de VSV.