Veilige schoolomgeving- en routes

Verkeer Op School 2022

Hoe overtuig je ouders om meer met de fiets naar school te komen? Hoe geef je voorrang aan voetgangers en fietsers net voor en na schooltijd? Is een schoolstraat iets voor jouw schoolomgeving? Hoe overtuig je je gemeentebestuur en politiezone om hier rond samen te werken? Welke maatregelen werken in andere scholen en dus waarschijnlijk ook in jouw school? Op al deze vragen geven we je een concreet en bruikbaar antwoord.

Aangeraden voor: directies, leerkrachten, verkeersouders, gemeente- en politiemedewerkers, maar uiteraard is iedereen welkom.