220111_ProfielPaul_DD-2150

Paul Michielsen

Projectverantwoordelijke Verkeers- en Mobiliteitseducatie - VSV

Paul behaalde zijn graduaat Orthopedagogie in een vorig leven. Naast een lange loopbaan als opvoeder werkte hij verschillende jaren freelance voor de VSV. In 2009 koos hij ervoor om fulltime in het team Verkeers- en mobiliteitseducatie van de VSV te stappen. Tot op heden verzorgt hij onder meer praktijkgerichte Begeleidingen op Maat.

Donderdag 23.01.2025

Keuze uit 4 inspirerende voormiddagsessies

Fietstraining in veilige omgeving

Aan de slag met fietstraining, hoe doe je dat? Paul en Theresa tonen dat het met onze brevetwerking kan voor leerlingen van elke leeftijd. Het vijfde leerjaar van een Kortrijkse school assisteert hen hier graag bij.

Keuze uit 5 inspirerende namidagsessies

Fietsexamen in de praktijk

Kruip zelf de fiets op en ontdek in het echte verkeer wat de rol is van de beoordelaars tijdens Het Grote Fietsexamen.