Workshops Vilvoorde

Voormiddag

Cirque du Vélo

Fietstraining op school: Cirque du Vélo

Komt dat zien, komt dat zien! Cirque du Vélo komt speciaal voor jou naar cc Het Bolwerk!

211012_Congres VOS_DD (22)

Kennismarkt

Tijdens onze kennismarkt stelt een brede waaier aan partners zijn verkeerseducatief aanbod voor.

Inspiratiesessies

Inspiratie kleur

Inspiratiesessie voor kleuterschool

Kleuterjuf Veronique Baudrez van Basisschool Klimop in Vilvoorde komt vertellen wat zij allemaal doet in de kleuterschool rond het thema fietsen.

maat op straat 1

Inspiratiesessie voor lagere schoool

’t Dreefke uit Hoogstraten heeft het afgelopen schooljaar verschillende stappen ondernomen om hun schoolomgeving veiliger te maken. Ze delen hun ervaring met plezier om andere scholen te inspireren.

211012_Congres VOS_DD (27)

Inspiratiesessie voor buitengewoon onderwijs

Hoe begin je in het Buitengewoon Onderwijs aan fietseducatie? Na dit inspirerende voorbeeld spreek je met collega-leerkrachten over je eigen ervaringen.

Verkeersouders

Inspiratiesessie voor verkeersouders

In deze inspiratiegroep verwachten we leerkrachten van basis- en buitengewone scholen, helpende ouders en leerkrachten die ook verkeersouder zijn.

De Grote Verkeer op School Quiz

quiz

Fietstheorie in de klas: De Grote Verkeer op School Quiz

Op het congres zal je niet enkel achteroverleunen en luisteren. Stel jezelf op de proef en doe mee met de De Grote Verkeer op School Quiz!